13.1.10

Hayvancik-Coraplarim icin ilham kaynagim..

Bugün Derya'dan güzel bir soru aldim: Nasil yapiyorum bu coraplari? Isin acikcasi gecen Aralik basina kadar böyle bir sey yapabilecegimi ne biliyordum, ne de aklima böyle tatli cin bir fikir geliyordu!

Araligin ilk haftasi gittigimiz tatilde, ben kendimi cok büyük bir kitapcinin nakis-dikis reyonunda kaybettim. Cok agirlik tasiyamayacagimizdan, tüm reyona bakarak dikisle ilgili bir kac kitap almak istiyordum. Iste tam o sirada bu inanilmaz tatli kitapla karsilastim ve hemen alincak 3-4 kitaptan biri olduguna karar verdim:


Kitap 3 bölümden olusuyor:
1) Yazarin yaptiklarindan olusan ilham verici bir fotograf galerisi
2) Corap dikimi icin teknik bilgiler
3) 8 adet fotograflarla birlikte proje anlatimi

Ben isin acikcasi en cok birinci kismi kullaniyorum, cunku eger biraz dikis biliyorsaniz teknik kismi hemen kendiliginden gelisiyor ilk denemenizde. Ama yinede yararli püf noktalar ögrenmedim degil diger bölümlerden.

Buarada kitabin yazari Daniel 20 sene reklamcilik sektöründe calistiktan sonra, bu isin gercekten onun icin dogru mu oldugunu sorgulamaya baslayarak yaratici olabilecegi ama daha az stresle calisabilecegi bir is arayisina yönelmis. Tam bu siralar, bir kitapcida böyle bir kitap bulmus ve böylece bu ise merak sarip ilerletmis. Bugün full-time artist olarak hayatina devam ediyor.

Yani Daniel gercekten tam anlamiyla benim idolum :)

Bundan sonra planlarim arasinda yaptigim ilk corap-hayvancigin fotografini ve hikayesini sizlerle paylasmak var.

Ama simdilik sevgiyle kalin,
Selin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Free Hit Counter