12.1.10

Proje Item #3/80

Dün aksam yapmak icin kafamda 3 sey vardi:
1) Yeni bir corap-hayvancik tasarimi yapmak
2) Noel tatilinde okumaya basladigim ve hala ücte birinin beni bekledigi keyifli kitabimdan biraz okumak (The Sorrows of an American, Siri Hustverd)
3) En son kalan vakitte birikmis ütülerin bir kismini neseli bir dizi esliginde yapmakti.

Corap-hayvancik tasarimini tüm zorluklara ragmen tamamladim: Corabin kalitesi beni hayal kirikligina ugratti. Ayrica minik rengarenk bir horoz yapmak istedim ve asagida gördügünüz gibi bunda cok basarili olamadim :) Ama en azindan kendisi sevimli birsey oldu sanki:



Daha sonra kitabimi okudum. Vakit ütü yapmaya geldiginde ise biraz mizittim ve sadece youtube'dan bir komedi dizisi izlemenin yeterli olucagina karar verdim. Ütüler hala duruyor :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Free Hit Counter