18.1.10

Proje Item #5/80 ve #6/80

Cumartesi aksamüstü yaptigim tavsancigi begenmedim icin, cumartesi gecesi film izlerken minik bir kedicik yapimina giristim. Giderek anliyorumki projem icin Haziran sonu olarak biraz fazlaca zorlu bir hedef secmisim. Ama galiba bu bir yandan hosuma gidiyor ve bu ise nasil daha cok zaman ayirabilirim diye düsünmeden edemiyorum.

Proje Item 5 olan kediscigim cok tatli, cok sevgi dolu bir kedis. Süt ve peynir'i cok seviyor, ve bos zamanlarinda uyumaktan cok zevk aliyor :)


Pazar sabahi uyanir uyanmaz ise zebra yapimi isine giristim. Proje Item 6 olan punk zebram 70 yil müzikleri dinlemeyi ve türk kahvesini cok seviyor:



Pazar daha sonra 3D deneyimini merak ettigimiz icin Avatar'a gittik. Isin acikcasi 3D haricinde cok bir beklentim olmamasina ragmen filmi bir cok acidan cok begendim, özellike  hayal gücünün, yaraticiligin icinde koltuguma gömülüp nefessiz izledim diyebilirim. Herkese tavsiye ederim. Daha fazla fikir edinmek icin Avatar'in web sitesini ziyaret edebilirsiniz: http://www.avatarmovie.com/index.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Free Hit Counter